Perşembe, Aralık 29, 2011

Aylinin Hikayeleri ve Şarkıları

Önce en sevdiğimiz şarkı,

Bir çift yaprakmış dalında yumuşacık
Tutmuşum tutmuşum ellerinden senin
Düşmüşüz yavaşça bir sakin derenin
İçindeymişik

- Neymişik Aylin
- Pembeeeee

Pembeymişik sazmışık

İçindeymişik pembeymişik sazmışık

Karar verdim

Gülde Işık minik miniminnacık bir bebekmiş. Ingaa ingaaa diye ağlarmış, sonra yemeklerini yemiş ve koccaman olmuş. Bir gün oyuncakları ile oynarken koşarak Begümün yanına gitmiş.
Begüm begüm demiş ben karar verdim. Begüm sormuş neye karar verdin Gülde Işıkçım? Gülde Işık demişki, Begüm ben karar verdim (burada o gün vurgulanmak istenen konu önem kazanır) ben artık kendi yatağımda uyuyacağım. Peki demiş Begüm, tabii ki kendi yatağında uyuyabilirsin tatlım. Gülde Işık güneş gökyüzündeyken oyuncakları ile oynamışşş, anne ile baba işe gittiğinde Kamilesi ile parka gitmiş, hamur oynamışlarrr, derken aydede çıkmışşş. Gülde Işık çok ama çok yorulmuş. Akşam yemeğini yemiişş, dişlerini fırçalamış, ellerini yıkamış veee pijamalarını giymişşş. Sonra Begüm begüm demiş benim çoook uykum geldi, acaba gidip uyuyabilir miyim? Begüm Gülde Işığı almış ve yatağına yatırmışşş. İyi geceler bebeğim diyerek bir öpücük kondurmuş ve Gülde Işık tekrar güneş gelene kadar yatağında mışıl mışıl uyumuuuş.

Bu hikayenin "Kakamı ve Çişimi Tuvalete yapmaya karar verdim, yemek yemeye karar verdim, emziği bırakmaya karar verdim, Antalyaya gitmeye karar verdim, boyalarla duvarı boyamaktan vazgeçmeye karar verdim" versiyonları da mevcut.


Gemi

Bir gün Gülde Işık ve Aylin Afrikadaki arkadaşları Zulu'yu çok özlemişler ve ziyaretine gitmeye karar vermişler. Koşarak deniz kıyısına gitmişler, aa bir de ne görsünler minik gemi bıdık motorları gırgırgır diye çalıştırarak sahile yaklaşmış. Demiş ki Kaptan Gülde Işık Kaptan Aylin hadi binin güverteme ben sizi götürürüm Zulu'ya. Hem bende çok özledim demiş. Gülde Işık ve Aylin hemen binmişler güverteye, kamaralarına inip eşyalarını yerleştirmişler. Sonra güverteye çıktıklarında bir de ne görsünler, bıdık masmavi suları bembeyaz köpükler içinde bırakarak son hızla ilerliyormuş.
Birden bir ses duymuşlar, yavru martı jonathan da Gülde ve Aylin'le seyahat etmeye karar vermiş. Merhaba demiş jonathan. Bende sizinle geliyorum Zulu'nun yanına. Hem çok eğleneceğiz hep beraber yolda. Derkeen bıdığın yanında iki tane yunus sans etmeye başlamış. Cuuuppp hoooppp diyerek masmavi sulara dalıyor her tarafı ıslatıyorlarmış. Gülde ve Aylin kahkahalarla gülüyormuş yunuslara. Yunuslar yol boyunca bıdığın yanında dans etmişler taa afrikaya kadar.

Derken çoook uzaklarda şemsiye gibi sular fışkırtan bembeyaz bir balina görmüşler, arkadaşları Moby Dick onlara hoşgeldiniz diyormuş meğersem. Gülde Işıkla Aylin Moby Dick'in fışkırttığı suların altında dans etmişler, oynamışlar.

Yavaş yavaş güneş batmaya ay dede ve yıldızlar gelmeye başlamış. Çok yorulan Gülde Işık ve Aylin kamaralarına inmeye karar vermişler, dişlerini fırçalamışlar, ellerini yıkamışlar, pijamalarını giymişler. Tıngır mıngır sallanan bıdığın rahat mı rahat yataklarında, yarın zuluya kavuşacaklarını düşünerek heyecan ve yorgunlukla deriin bir uykuya dalmışlar.

---

Devamı sonra :)

Hiç yorum yok: