Salı, Ocak 10, 2012

Notlar

Bebeğim,

Bu notlar senin için, okuyup anlayacak yaşa geldiğinde ne kadarı ilgini çeker bilmiyorum ama olsun...benden sana...



  • Sanat hayatının bir yerlerinde olsun mutlaka...

  • Gez bebeğim. Dünyayı gezmeni diliyorum gönülden

  • Kitapları kendi dillerinde okumak gibisi yoktur, umuyorum olabildiğince çok yabancı dilin olur

  • Bu Serenad'dan. Tahmin ediyorum benden çokça duyacaksın. "İnsanların hepsi iyi veya hepsi kötü değildir yavrum. Hepsi iyi diye herkese güvenme, hepsi kötü diye kendini kapatma. İnsanlara karşı kendini koru bebeğim"

  • Kendine zaman ayırmanı, kendi zevklerin ve keyiflerin için zaman yaratmanı isterim çok. Hayat ritüellerle güzel. Sana saçma gelen pek çok ritüelle karşılaşacaksın. Umarım onlardan keyif alır tadını çıkarırsın.

  • Dostların olsun hayatında. Çok olmalarına gerek yok. Dost dediğine yüreğini verirsin, en kıymetlini paylaşırsın..kendini...hayat sana kaya gibi sağlam dostlar hediye etsin...

  • Sen benim en değerlimsin, her ne olursa olsun ne yaşarsan yaşa, ben her zaman yanında olacağım. Benden hiç hoşlanmadığın anlarda bile, "Ben asla annem gibi olmayacağım" dediğin zamanlarda bile...


Hiç yorum yok: