Perşembe, Aralık 29, 2011

2011


Deli bir yıldı 2011. 35 yıllık hayatımda herhalde böylesini yaşamamıştım hiç. Umarım gelen yıl gideni aratmaz.

Aylinim canımın parçası 2 yaşına girdi gümbür gümbür. Kızım diye söylüyorum, tam bir dilli böcek oldu. Çok düzgün ve güzel konuşmaya başladı.

Bakıcımız değişti bu sene, eski bakıcımızı çok özlüyoruz ama yenisi de çiçek gibi bakıyor kızıma.

2011 yazı en çok kuzuma yaradı, Antalya tatili İzmir Tatili derken denizin güneşim kumun tadını çıkardı bol bol.

2011'den bana hatıra kalacak en güzel şey gece uyurken iki elini yüzüme koyan masum bebeğimin "anne ben seni çok sevdim" demesi...Gerisi sadece teferruat!

Hadi bakalım blog, bu sene seninle güzel zamanlarımız geçsin olur mu?


1 yorum:

Adsız dedi ki...

2011 kimseye yaramadı sanırım:( güzel kızım benimm annen hep yazsın bende haberdar olayım sendenn buralardan..